יום שני, 13 באוגוסט 2012

בלוגולדה בהתגייסות

"טוב לתת כשנשאלים,
אך טוב יותר לתת מבלי להישאל-
לתת מתוך הבנה" חליל ג'ובראן

נתינה היא להושיט יד לאחר, ולפעול למימוש צרכיו ולקידום מטרתו, תוך יצירת הרבה שמחה ורגעים קטנים של אושר הן בצד המקבל והן בצד הנותן.
באופן מפתיע או בצרוף מקרים הייתי מגדירה זאת כך, באותו היום בו פרסמתי את פרוייקט החזרה לביה"ס, נתקלתי בפייסבוק בהודעה דרך אתר ההמלצות של מיכאלה ברקו- My Michaela, על מבצע בשם "אמאבא ממלאים ילקוט"- גיוס ציוד לילדים מעוטי יכולת. מארגני המבצע המופלאים ארגנו נקודות איסוף במספר מוקדי איסוף בארץ בהם הם יאספו את כל מה שישלח אליהם כמו ציוד משומש לביה"ס כדוגמת ילקוטים וקלמרים, ובנוסף הם משלימים לילדים ציוד עזר חדש כמו קלמרים, צבעים, עפרונות, מחברות, מחדדים וכד' ומעבירים באופן אישי את הציוד לילדים הנזקקים. מטרת המארגנים היא לשמח 1000 ילדים לקראת שנת הלימודים החדשה.
המבצע הזה הוא פשוט מרגש ומקסים!
לו"ז צפוף מאוד גרם לרעיון שעלה לי בראש, לבצע אותו בפועל רק בימים האחרונים, ולשתף בו אתכם בפוסט זה.
קודם לכן, יצרתי דרך האתר קשר עם מארגנת המבצע, וכך הגעתי אל ליאת גולדשטיין, שפשוט הקסימה אותי כבר בשיחת הטלפון הראשונה. ליאת הרימה יופי של פרוייקט שעומד להסתיים בסוף השבוע.
דרך פלטפורמת הבלוג האישי ופנייה שלי לקוראים, ידעתי שיש בידי כח נוסף לעזור לליאת במימוש הפרוייקט.
לצורך כך אימצתי את הפן היצירתי שלי המהווה חלק בלתי נפרד ממני, והכנתי עבורכם בלוג קנדי מפנק במיוחד.
רואים את כל מה שהעליתי בפוסט זה?
מגירת דפוס של חב' 7gypsies שעוצבה כלוח מודעות וסט של 8 מחברות מעוצבות, תוך שימוש בליינים חדשים מתחום הסקראפ וגלילי וואשי טייפ של חב' Cavallini.
כל זה יכול להיות שלכם. איך?
ראשית, תתרשמו ותגללו לתחתית הפוסט.....








 סט ראשון של מחברות

 סט שני של מחברות


 סט שלישי של מחברות



 סט רביעי של מחברות




אהבתם?
אז ככה...מאוד פשוט, תכינו מכל הלב, אבל באמת מהלב, ממש בקשה אישית ממני, משהו נחמד שלא חייב להיות יקר, שאילו אתם חלילה הייתם בצד המקבל, זה היה משמח את ליבכם. צבעים, עפרונות, סרגלים ועוד ציוד משלים שניתן להשיג בכל חנות כלי כתיבה, או אפילו עבודת יד כמו קלמר תפור, מחברת מעוצבת, יומן מעוצב ועוד...אני כבר סומכת על המוחות היצירתיים של עוקבי הבלוג.
למרות שלא נשאר הרבה זמן עד סוף השבוע, לאלו שלא יספיקו להגיע לנק' האיסוף, ליאת תשמח מאוד שתפנו אליה במייל והיא כבר תתאם איתכם גם לתחילת שבוע הבא. הנה כתובת המייל של ליאת liat@imaba.co.il
בלינק זה מפורטת רשימה מסודרת של מוקדי האיסוף בארץ לצורך המבצע.
כהוכחה למסירת הציוד, הכינו פתק קטן עם ברכה לילד או הילדה שיקבלו בשמכם את החבילה, וליאת תעביר לי למייל צילום של הפתק שמסרתם. כמובן תיידעו אותה או את הנציגים שיחכו לכם בנק' האיסוף שהגעתם דרך הבלוג "נגיעה של פעם", למען הסדר הטוב, כי יכול להיות שאנשים נוספים צירפו מן הסתם לחבילותיהם גם מס' מילים שכתבו.
הנה דוגמה לפתק שהכנתי


בפוסט זה תיידעו אותי אם אתם מתכוונים להשתתף במבצע האיסוף, בתוספת מס' מילים על מה היא נתינה עבורכם.
עם מה שתבחרו לכתוב אני אראה לכם בהמשך השבועות הקרובים למה זה ישמש.....
בשעות הבוקר אפרסם לינק לפוסט זה בפייסבוק ויש לשתף אותו בין חבריכם, על מנת שיגיע לכמה שיותר אנשים.
וגם בדף הפייסבוק תוכלו למצוא את אמאבא- פינה חמה להורים.
מקווה מאוד שתפתחו את ליבכם....
"שתזכו תמיד לעשות הרבה עיגולי שמחה לאחרים,
ובזכות שתגדילו עיגולי שמחה של אחרים,
גם העיגול שלכם יגדל". מאת דסי רבינוביץ' ז"ל.

אוהבת ויותר מכל סומכת שתירתמו למעשה של נתינה שבאה מכל הלב.
המשך שבוע נעים,
שלכם, רותי.

9 תגובות:

הבלוג של קיפולית אמר/ה...

יקירתי כל הכבוד על המשך היוזמה..
אני ממזמן מחפשת את המקום בו אוכל להעביר דברים שאבישג כבר לא משתמשת כמו הקלמר הישן שלה הסרגל התיק של ביה"ס שזקוק לתפירה ולכן כל הזמן חיפשתי למי לפנות.
רותינקה תודה אשלח לה מייל עכשיו ואבדוק אם תיק הביה"ס שלה הוא בר תרומה ואז אוסיף עוד דברים שאבישג לא צריכה.
שוב תודה
אפרת

gallish אמר/ה...

את אשה מדהימה! יישר כח!

ליאת ורסנו אמר/ה...

רותי בוקר טוב,
אפשר שכל מבצעי ה'לייק' יבצעו גם 'שיתוף' בלי קשר לבלוקנדי ויהיה יפה לתרום גם את המחברות שאת מציעה (כמובן לשיקול של הזוכה).
כמו"כ, ביבנה ומניחה כי גם בערים אחרות, יש חנות 'שקל' ששם תמיד ניתן למצוא ציוד כמו עטים, דבקים, מחדדים, עפרונות מתאים עצמו לפי חגים וכו' כך שיתכן כי לקראת הלימודים יביא דברים נוספים. כך שבהחלט אפשר גם בתרומה של 10 ש"ח לקנות 10 פריטים שונים לאותו ילד/ה או 10 פריטים זהים למס' ילדים.
היה לי נחמד לקרוא שרשמת (כ"כ מתאים לך לרשום את המשפט): "..שאילו אתם חלילה הייתם בצד המקבל, זה היה משמח את ליבכם.." זה משפט שאני תמיד אומרת לידודס שתמיד תתנו/תכבדו/תשתפו כמו שאתם הייתם רוצים לקבל.
שיהיה יום מקסים כמוך.

יעל.קיפודים אמר/ה...

את פשוט נפלאה בכל הגישה הנדיבה שלך.
<3

אנונימי אמר/ה...

"ידים המושיטות לעזרה, קדושות משפתיים הדובבות תפילה" . תודה לך חמודונת שאפשרת לי להשתתף במפעל כל-כך חובק וחם. את תרומתי ואיחולי אשלח דרכך...זכות לי להכלל בקבוצה שמטרתה חסד ומעשים טובים. הרבה הצלחה אוהבת חני.

הבלוג של קיפולית אמר/ה...

אני באמת חייבת מספר מילים נוספות על מה שעשית לי בלב.. כבר כמה שנים שאני מחפשת לתרום את התיק מחברות וכו'.. פשוט לא ידעתי למי לפנות שמחה שאבישג ואני יכולות לשמח ולו רק ילד אחד אם לא יותר... תודה תודה תודה
אוהבת הכי אפרת

חתולי8 אמר/ה...

כל הכבוד יקרה שלי, בלי קשר לקנדי, אשמח לתרום!

יעל אמר/ה...

רותי המדהימה שלי,
תודה לך על הזכות לתרום! יש לנו תיק יפיפה שמחפש ילדה שתאמץ אותו ותאהב אותו, ולכבודה הוא מלא בכל טוב שהילדים בחרו.
מחר הוא ימסר למיכל מנקודת האיסוף מראשל"צ.
תודה לך יקרה.
♥♥♥
יעל והילדים

אנונימי אמר/ה...

רותי, את תמיד מרגשת אותי. זה לא עצם הרעיון. ההגרלה וההשקעה שלך במתנה, הרצון שלך תמיד לעשות טוב. זה המילים האהבה והכנות. שניכרת בעומק של המילים שלך...נדיבות אין קץ, מחשבה על כל פרט וכמובן השקעה ללא גבול. תבורכי.
נילי חומן