יום רביעי, 27 ביולי 2011

This Is What Love Looks Like

"ידידות היא כמו כוכב המנחה אותך בדרך, מקרוב ומרחוק". קתרין פלאם

בתוך פחות מחודש בלבד, לאחר עליית האתר הרשמי שלי ופתיחת הבלוג השנה, קיבלתי את המייל הבא....
"הלו רותי, אני כותבת לך מרחוק מעבר לים מארה"ב. בעוד כשבועיים נקבל באושר את אחרון נכדינו, תינוק שחלמנו עליו כבר שנים רבות. התבוננתי בעיצוביך וחשבתי לעצמי הנה, לפני בחורה יוצרת אולי נוכל ביחד (אינפורמציה ותמונות מצידי) לעצב אלבום מיוחד מיוחד.
אנא, כתבי לי כמה עולה דף עיצוב שלך? האם את מעצבת רק עם תמונה אחת? באופן כללי כמה עולה אלבום שצריך להישלח לארה"ב. אשמח לקבל ממך אינפורמציה. רב תודות חני."
ארה"ב- מלבד היותה ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות, הלא היא גם מעצמת סקראפבוקינג בפני עצמה....והנה פונים אליי, לכבוד ארוע מרגש במיוחד, תינוק עליו חלמו שנים.
רק מלראות את המילים 'מעבר לים מארה"ב' , ולהפנים ולהבין שיש מי שהתחיל לעקוב אחר העבודות בפרק זמן כה קצר מחוץ לגבולותינו, מפלס ההתרגשות הגיע לשיאים חדשים.
ההתכתבות החלה, אני החזרתי לחני מייל עם כל הפרטים המקצועיים אותם היא ביקשה לדעת  וחיכיתי לתשובה.
בד"כ התכתבות מסוג זה אמורה מן הסתם להסתיים לאחר שניים, שלושה מיילים מקסימום וביצוע הזמנת עבודה.
במקרה שלי, חני המשיכה לעדכן אותי עד ללידה המרגשת של נכדה, ובין לבין להתייעץ לגבי סוג העבודה אותה אני אמורה לבצע. ממייל אחד למשנהו, גיליתי בכל פעם עוד חלק קסום כמו בפאזל, שמאחורי המילים והשורות עומדת אישיות מיוחדת ואצילית ביותר. השפה, הסגנון, האנושיות, החום והמשפחתיות שרק גרמו לקשר האינטראקטיבי הזה להמשיך ולהתפתח.
בהמשך הודיעה לי חני שבחופשת הקיץ שלה כמורה, היא אמורה להגיע לישראל , ותשמח מאוד לפגוש אותי ולקחת אישית את הזמנת העבודה שהתפרשה לעיצוב תמונות גדולות לנכדיה. 
במהלך כל החודשים שעברו, ההתכתבויות נמשכו, מדי פעם היא שלחה לי בדואר תמונות חדשות, ובעיקר תמיד עם פרסום כל פוסט, זכיתי לתגובות מרגשות במיוחד של חני שהפכה לעוקבת קבועה.
בתחילת החודש, עם הגיעה לארץ זכיתי לפגוש את האישה והאישיות המדהימה שעמדה במהלך כל החודשים מאחורי המיילים. ההתרגשות היתה גדולה והעבודות שלי התקבלו אל תוך ידיה באהבה ובהערכה שאין כמותה.
במהלך הפגישה סיפרתי לחני שאני משתתפת בתחרות סקראפבוקינג "סטארסקראפ" , אותה יזמה אליס My Punch, והייתי מאוד שמחה לאישור מצידה לשלוח חלק מהעבודות. מיותר לציין שתגובתה לוותה בברכת הצלחה גדולה.
מייד עם הגיעה לארה"ב, בתוך המייל שחיכה לי היו השורות הבאות
".....העיצובים שלך התקבלו בהתלהבות רבה וככול שהתבוננתי יותר ויותר הרי שלב ההתרגשות גדל. אני כל-כך שמחה שפגשתי אותך ואפילו הצלחתי לחוש את היופי הפנימי שלך - משהו נדיר בימינו. אני מקווה בכל לבי שתפרצי ותגיע למצב ששמך יוכר לא רק במסגרת הפייסבוק".

והנה דניאל המקסים, התינוק המיוחל שבזכותו הכל התחיל....



את שאר היצירות אכבד בפוסט נוסף בהמשך, כראוי להם.
בחרתי לסיים בעוד קסם אותו כתבה לי חני:
'רותי חמודתי, הפעם, אתחיל בציטוט כפי שאת אוהבת להתחיל את ההקדמות שלך.
"האושר אינו מקום אליו מגיעים, זהו מצב פנימי שיוצרים. כל אחד יכול להיות מאושר, האושר זמין לכולם, והוא זמין בזה הרגע. אנחנו רק צריכים לעצור לרגע ולשים לב לכל האוצרות המקיפים אותנו כבר עכשיו."
- רובין שארמה
הציטוט מתאר בדיוק את היופי הפנימי שלך.ברגע שהאושר כבש את ליבך, היכולות שלך פורצות כל כיוון ונוגעות בכל אחד מאיתנו.יכולת הנתינה זוהי איכות יקרה עד מאד, שבוודאי נעזרת באושר השייך אך ורק לך. היי ברוכה ומקווה שאוכל לראותך במהרה וסתם להעביר לך חיבוק גדול וחזק שיתלווה אליך לעוד שנים רבות. עם המון ההערכה לאופי, ליופי ואיך לא...גם ליצירה. חני.'

חני יקרה, את מדהימה והזכות כולה שלי על ההזדמנות שנפלה בחלקי להכיר אותך.
היצירות הנפלאות שלך בהן מככבים האוצרות האמיתיים בחייך, עברו את טבילת האש הראשונה והעבירו אותי לשלב הבא בתחרות.
תודה על הכל, ועל מי ומה שהינך, נשיקות וחיבוקים לרוב.


והנה ההסברים על הטכניקה ופירוט החומרים ששימשו בהכנת התמונה לדניאל הקטן:
התמונה הוכנה על גבי שני דפי רקע של חב' Webster's  Pages  בשם hollywood vogue- feather fashion.
בדף רקע זה גזרתי את המסגרת המסוגננת תוך שמירה מדוייקת על קווי המתאר ובמקום הריק שנוצר הדבקתי מאחור את תמונת התינוק, ואת המסגרת שגזרתי הדבקתי בצידה הימני של התמונה בהגבהה באמצעות נקודות דבק ספוג, ומעליה כתבתי את פירוש שמו של התינוק מן המקורות. במקרה זה השם הוא "דניאל". בין שתי המסגרות הדבקתי כלוב אותו גזרתי מקולקצייה נוספת של חב' Webster's בשם
Life's portrait. דמות הטווס נגזרה לפי קווי המתאר מדף רקע זהה, והודבקה בתלת מימד.
דמויות נוספות שנגזרו והודבקו כתלת מימד הן הפרפר ועגלת התינוק מקולקצייה נוספת של חב' Webster's בשם Lullaby  ובצד השמאלי הודבקו מדבקות עם מילים מעולמו של התינוק, גם כן מאותה הקולקצייה.
הציפור עם הסרט המשתלשל מתוך פיה, נגזרה ידנית מהקולקצייה Once Upon a Spring Time של חב' graphic45.
הכותרת אותה בחרתי לעיצוב נעשתה בשילוב מדבקות אותיות של שתי חברות, כאשר האותיות השחורות הן של חב' Fancy Pants והאותיות בגוון הורוד הן של חב' American Crafts.
העיצוב נעשה תוך יישון באמצעות מיישן דפים וקימור קצוות הדפים והדגשתן באמצעות דיו דיסרטס בגוון שחור black soot מבית Ranger של Tim Holtz.

שלכן באהבה, רותי.

יום חמישי, 21 ביולי 2011

La Vie est Belle

השבוע מלאו לנסיכה שלי לורן, 8 קייצים.
עם לידתה קיבל דניאל, שחגג באותו היום יום הולדת, מתנה נפלאה.
כפי שרובכן מכירות אותה היא הכוכבת הראשית בכל סגנונות העיצוב לילדים אותם אני מפרסמת בבלוג זה ובאתר האישי.
בינה לבין המצלמה ישנו סיפור אהבה הדדי, המצלמה אוהבת אותה כשם שלורן אוהבת אותה בחזרה, היא נהנית מצילומי החוץ והסטודיו השונים, אוהבת מאוד את תחום היצירה והעשייה האמנותית, עד כדי כך שהיא זכתה לתואר "היורשת שלי".
לורן סיימה בהצלחה רבה את שנת הלימודים הראשונה במכון לאמנות ע"ש שלמה דרור, שם היא לומדת בשעות הפנאי ציור ורישום, וגרמה לנחת ולחיוך רחב כשהוזמנו לתערוכה השנתית של המכון.
לורני בובה שלי, אני חולמת בשבילך על מקצוע שתאהבי, כישורים שתוכלי לחטב, התלהבות שתאיר את ליבך, ותקוותי לך היא, שכל חייך תמשיכי להשתאות ולהתענג על העולם הסובב אותך.
אוהבת אותך הכי הכי שרק אפשר, אמא.







המסגרות המסוגננות מסביב לתמונה, צויירו בשני גדלים על גבי קארדסטוקים, אותם דיגמתי באמצעות חותמת של חב' Hero Arts בסגנון כתב יד צרפתי, ולאחר הגזירה הן עברו טכניקת יישון והבלטה באמצעות דיו פיגמנטי בגוון ירקרק.

צילום סטודיו: Photofairy
והנה תמונות מתוך התערוכה השנתית אשר הוצגה במכון לאמנות






עם המורה

מאחלת לכולנו סוף שבוע מקסים!!

החומרים אשר שימשו בתהליך העבודה:
Webster's Pages- It's a beautiful life- paper collection
Ranger- Tim Holtz- Distress Ink- peeled paint
Prima Marketing- Flowers- swaney collection
Irene's Gaeden- Flowers
Hero Arts- stamp

יום ראשון, 10 ביולי 2011

My Li'l Vintage Girl

ה"רומן" שלי עם נתנאלה החל לפני כשנתיים, ברגע בו היא שבתה את ליבי עם מוצרי השאבי שיק והוינטאג' הרכים והכ"כ אהובים עליי בדמותם של Melissa Frances האגדית, אותם היא דאגה להביא ישירות עד אליי בהזמנה אישית, תיכף עם צאתם של ליינים חדשים.
בסוף השבוע המדובר והמתוקתק לתפארת שאורגן למופת בידיה, הוגשם לי סוג של חלום לקחת חלק בסדנה אותה העבירה Karolyn Peeler הנהדרת, חברת צוות העיצוב מבית מליסה פרנסס. מיני אלבום וינטאג'י, רך, רומנטי, עשיר ומלא בקולקצייה משובחת ואנינת טעם, המהווה בסיס נהדר לאלבום יפייפה במיוחד.
את האלבום המיוחד הזה בחרתי לעצב ולמלא בתמונות ילדה מיוחדת לא פחות, לורן שלי, שאופייה וסגנונה הרך והעדין תרם לשלמותו של האלבום.
זה המקום להודות שוב לנתנאלה על כל העשייה המבורכת, הזמן, המחשבה וההשקעה בכל הפרטים הגדולים עד הקטנים, על אוזן קשובה ויד רחבה ונטוייה. יישר כח יקירתי!






















המשך שבוע נעים,
שלכן באהבה, רותי.

החומרים ששימשו בתהליך העבודה:
Melissa Frances- Envelopes & Tags  Book
Melissa Frances- 5th avenue 6*6 paper pad
Melissa Frances- Rose, Ruth- paper collection
Melissa Frances- 5th avenue- Die Cuts
Melissa Frances- Vintage Ephemera Stickers
Melissa Frances- Spring Ephemera
Melissa Frances- Victorian Ephemera Kit
Melissa Frances- pearls
Melissa Frances- crepe paper collection
American Crafts- thickers- MARQUISE
American Cafts- Foam Tabs
American Crafts- pigment ink- Brown Sugar
Martha Stuart- BordeR Punch
Bo Bunny- Trim
Glue Dots