יום חמישי, 30 בדצמבר 2010

Love From The Garden

"אהבה היא צמח הגודל בעדינות מירבית,
התייחס אליה טוב,
חשוב עליה והיא עשוייה להתחזק ולבשם את כל חייך". פרנק האריס

בתמונה אותה בחרתי לעצב לאפרוחית שלי, שתינו מצולמות ברגע בו היא מגישה לי בלי שאבקש, כנראה מתוך אינסטינקט עציץ פרחים.
את התמונה ביקשתי לפתח כך שממני ניתן יהיה לראות רק את כפות ידיי, על מנת לתת דגש על הרגע המקסים הזה, אחד מיני הרגעים הקסומים אותם ניתן לתפוס דרך עדשת המצלמה, הממחיש בצורה הכי טבעית את ההגדרה לביטוי "לתפוס את הרגע..."
לצורך העיצוב השתמשתי בקולקצייה החדשה והמקסימה של חברת webster's pages בשם
hollywoodvogue-feather fashion ובשלל ממתקים של חברות אהובות נוספות עליהם אפרט גם.
לא יכולתי לבקש כותרת יותר מתאימה לדף שנולד אצלי אתמול באהבה גדולה.








מבחינתי זהו רגע מושלם
הסילואט נגזר מתוך דף מדוגם של אותה הקולקצייה בשם double feature וקושט בפרחי נייר קטנטנים של חב' פרימה. הטווס נגזר גם הוא מאותה הקולקצייה מדף מדוגם בשם feather fashion והודבק בהגבהה למראה תלת מימד.
הכלוב נגזר והודבק בתלת מימד מתוך קולקצייה נוספת של חב' webster's pages בשם life's portrait.
קולקציות נוספות ששימשו בתהליך העבודה:
PUFFY LETTER STICKERS- RAINBOOTS- AMERUCAN CRAFTS
MINI ALPHABET STICKER- Butter- MY LITTLE SHOEBOX
PRIMA- HANDMADE FLOWERS
PRIMA FLOWERS- SWANEY COLLECTION
Irene's Gaeden Flowers
webster's pages- sparkler buttons
Glitz design-Whatnots- Love nest

תודות לסטודיו Photofairy על סט מקסים נוסף לכבוד יום הולדת שנתיים,
ותודה גדולה לטלילה יקירתי מבית עם סגנון על בחירתה בי והמילים החמות כחלק מסבב בלוג עם סטייל.
באהבה, רותי.

יום רביעי, 22 בדצמבר 2010

יום הולדת לאישה יקרה

במוצא"ש הגשומה והסוערת לפני כשבועיים, היה לי העונג להיות אורחת בבית קסום מלא חום, רוך ואהבה, עם ניחוחות תבשילים מהממים שהעין עדיין לא שבעה מלראות אותם, ושרק אשה אחת ומיוחדת עם לב ענק אחראית לכך- מיקוש אהובתי. הסיבה לכך היתה- מסיבת יום הולדתה, שאורגנה לתפארת עם לא פחות אהבה, בידי אשה לא פחות מקסימה,
יפעת קייטס.
האמת, אני לא חושבת שאוכל להוסיף ולכתוב עוד הרבה על מיקוש, כיוון שהיא באמת משהו מיוחד, ואני מודה על ההזדמנות שניתנה לנו להכיר האחת את השנייה.
לפני יום הולדתה מיקוש שלחה לי תמונה מהממת, בה היא מצולמת עם אבידר ושתי בנותיה המקסימות, כשכולם איך לא..נמצאים במטבח, לב ליבו של הבית ומושא אהבתם.
כמתנה, עיצבתי את התמונה בעיצוב תלת מימדי בגודל של 40*40, המורכב ממס' שכבות של קולקציית הדפים היפיפייה CONSERVATORY של חב' 7gypsies
הנה מס' תקריבים





מבט מהצד

 מיקוש עם התמונה

כמיטב המסורת, ולמרות שמיקוש לא רצתה להטריח אותנו, הוגשו לה דפי ספר שמן במתנה, כשעל מלאכת הכריכה היפייפיה הייתה אחראית חברה מדהימה נוספת, זיקוקית.
את בסיס הדף לספר השמן הכנתי מדף מקסים מתוך קולקציית
English Rose של חב' KAISERCRAFT
עליו הדבקתי צ'יפבורד בצורת קומקום תה, אותו ציפיתי בדף מדוגם של חב' K&COMPANY מסדרת Cut 'N Paste Chocolate Lover, הדף מדוגם במתכון של עוגת יום הולדת. עליו הדבקתי בהגבהה חיתוך בסגנון וינטאג' מתוך ליין של חב' Crafty Secrets.




זו ההזדמנות להודות גם לקשת המקסימה שדאגה לאסוף ולהחזיר אותי, ולכל אחת ואחת מהבנות על ערב מהנה ביותר בחברתכן, משולב בחוויה קולינארית יוצאת דופן, ושוב פעם תודה לך מיקוש, על מי ועל מה שהינך.
יקירתי, אאחל לך שוב עוד המון שנים מאושרות בחיק משפחתך המדהימה.
אוהבת, רותי.

קולקציות נוספות ששימשו בתהליך העבודה:
FEATHER- 7gypsies
BUTTERFLY- 7gypsies
MAGPIE- 7gypsies
AVIARY- 7gypsies
Word Keys- Tim Hollz
All In The Family- Clear Stamps TPC Studio
SALUTATIONS thickers- AMERICAN CRAFTS
מסגרת לבנה- איקאה

יום חמישי, 16 בדצמבר 2010

ילדה קטנה של אמא- חלק ב'

ראשית ברצוני להודות לעוד שתי יוצרות מוכשרות ומקסימות, אשר בחרו גם כן להעניק לבלוג שלי את הפרס על הסטייל.
תודה לטקסלית ולשריק הנהדרות. באמת לכבוד הוא לי, במיוחד לאור העובדה שהבלוג החל את דרכו בעולם הוירטואלי פחות משלושה חודשים, מעריכה זאת מאוד.
בסוף הפוסט הקודם הבטחתי תמונות ממסיבת יום ההולדת של הפרימה בלרינה הכי צעירה בבית, ומכיוון שסוף השבוע הגיע אלינו במהירה ועימו השבת שאוטוטו תעמוד בפתח עם כל הניחוחות הנעימים שהיא מביאה אלינו, אשמח להעביר לכם זאת בתמונות שצולמו ערב נר ראשון של חנוכה.




בשולחן המתוקים כיבדו בנוכחותם סיגרים ממולאים באגוזים, סופגניות ביתיות במלית קרם פטיסייר, כדורי שוקולד, נשיקות מרנג במלית קרם וניל ושוקולד לבן, בריוש שמרים, בורקסים ביתיים מעשה ידיה של אימי, ועוד שלל מתוקים לילדים.
נרות החנוכה הודלקו בחנוכיה שהכנתי יחד עם מור בני, לפני כארבע שנים במסגרת ביה"ס.








                            עוגה מהאגדות של lishel cakes

וכשתהיו אורחיה של אליונת, היא תכבד אתכם בשמחה בסט המתוקים המקסים מסטודיו Petit


אוהבת אתכן, ונשיקות גם מאליה שהתרגשה מאוד מהתגובות של כולכן!!!

יום שני, 13 בדצמבר 2010

My Prima Ballerina

ההגדרה המילונית למילה  Prima Ballerina -
The leading woman dancer in a ballet company
מאיטלקית Prima - feminine of primo, הרקדנית הראשית במופע בלט.
רקדניות בלט בעיניי תמיד מגלמות בחובן יופי נסיכותי ואצילות כובשת.
ללורן ביתי זו השנה השנייה בלימודי הבלט שהיא כה מאוהבת בהם. ברשומה זו בחרתי להעלות דף מעוצב עם תמונה שלה בבגדי הבלט. נעלי הפוינט לצידה הם נעלי הריקוד של עדן(עדנמאמי)שרקדה בלט עד גיל 15. לצורך עיצוב הדף בחרתי לשבור במידה מועטה את הצבע הורוד ע"י שילובו בגווני חום חמים. דפי הרקע של חב' Shabby Green Door מתוך הקולקצייה היפיפייה On The Wings Of a Dream בשם DMASK
ו- BROCADE עשו זאת בצורה נהדרת.
השתמשתי בשתי שכבות של אותו נייר מדוגם, כשבכל פעם השתמשתי בצד אחר שלו. האותיות הן אותיות צ'יפבורד MARQUISE של חב' AMERICAN CRAFTS.



לפני שהדבקתי את שכבת הדף הראשונה לדף הרקע שמתחתיה, ציירתי את האות V, חיררתי בקצוות והשחלתי סרט סאטן בגוון ורוד רך, קשרתי בצורת שרוך, וזה יצר אסוציאציה טבעית לשרוכי נעלי הבלט.

בפינת התמונה התחתונה זוהי דוגמת חיתוך grungeboard של
Tim Hollz אותה העתקתי על גבי אותו נייר מדוגם כדוגמת דף הרקע, וגזרתי לפי קוו המתאר, ופיסת דף תווים מתוך עיתון סקראפ המיועד לעיצוב.


ואם כבר פרימה בלרינות, אשמח בפוסט הבא לשתף אתכם בתמונות מיום הולדתה של אליה הבלרינה הקטנה, שחגגה בערב נר ראשון של חנוכה את יום הולדתה. אליה שולחת חיבוקים ונשיקות מתוקות מתוקות לכל המברכים בפוסט שכתבה.

נשיקות והמשך שבוע חורפי, חמים ונעים לכולנו.

יום שישי, 10 בדצמבר 2010

בלוג מלא סטייל



השבוע הודיעה לי אורלי שמיר שאני מוזמנת אליה לבלוג לקבל פרס על בלוג מלא סטייל, אותו היא גם קיבלה מבעלת הבלוג בחו"ל
ScrappnBee the Scrapbooker
כחלק מהפרס המוענק לבלוג, בעלת הבלוג אמורה לספר 8 דברים על עצמה שאף אחד עדיין לא יודע ולבחור 8 בלוגים אחרים על מנת להעביר גם אליהם את הפרס. הבלוג שלי היה בין רשימת הבלוגים אותם אורלי בחרה.
המטרה היא באמת לבחור כל פעם בלוגים חדשים, על מנת שתהיה כמה שיותר חשיפה לבלוגים הנהדרים שקיימים בתחום היצירה. אורלי בחרה כמובן בבלוגים של יוצרות ישראליות, על מנת להראות שגם בארצינו הקטנטונת ישנן יוצרות מוכשרות מאוד, ואני החלטתי ללכת בעקבות הבחירה הנהדרת הזו.
כבר יומיים שאני מתעכבת עם פרסום הפוסט בעקבות הלבטים בבחירת 8 בלוגים, כי הרי אני מאוהבת בכולם ללא יוצא מן הכלל. כל אחת מבעלות הבלוגים מיוחדת ומקסימה בדרכה, ואני מאמינה גדולה שמכל אחת ניתן ללמוד תמיד עוד משהו חדש, גם אם חושבים שכבר יודעים את הכל.
בסופו של דבר החלטתי לבחור בצורה אקראית 8 בלוגים שעדיין לא נתתי להם קישורים בפוסטים שלי, מתוך הנחה שכולנו חברות של כולן, וכולנו חולקות אהבה אחת משותפת.
1) בד נייר ומספריים- הבלוג של מימס
2) יוצרת במצב טוב...-הבלוג של ננה בננה
3) Einat's art- הבלוג של עינת 109
4) smiley- הבלוג של רומינה
5) loola- הבלוג של loolab
6) ילדים..יצירה..ומה שביניהם- הבלוג של אם דו גורית
7) crafty fairy- הבלוג של פיית מרציפן
8) It's scraping Time-הבלוג של ממקו
החלק הבא הוא לספר 8 דברים על עצמי שעדיין לא יודעים.
נתחיל מכך שאת הרוב או כמעט הכל כבר כתבתי בקטג' הזו באתר הרשמי שלי, וגם בפוסט הראשון שכתבתי בבלוג.
אז הנה עוד מס' פרטים שלאחר מאמץ קל עלו בזכרוני
*בחטיבת הביניים למדתי בכיתת ספורט, והייתי בנבחרת כדורעף.
*עם סיום החטיבה התקבלתי עם עוד בת אחת לכיתת מצויינות של מחשוב ובקרה בביה"ס אורט ביאליק, כך שהיינו רק שתי בנות בכיתה מלאת בנים. ממש, אבל ממש לא מצאתי את מקומי שם, ולאחר הרבה בכי ותחנונים ביקשתי לרדת "ברמה" ולעבור למגמה עיונית.
*בזמן מלחמת המפרץ שכחתי את מסיכת האב"כ בתחנת האוטובוס בסיום הלימודים, ויותר מהאבידה פחדתי המתגובה של אימי. סוף טוב הכל טוב, חייל שמצא אותה החזיר בעקבות הפרטים שהיו רשומים עליה.
*מלבד מטריושקות אני אספנית של סדרת כלי פורצלן רוסיים בשם gzhel, המצויירים בידי אמנים בעבודת יד.
*בחורף, בקיץ, בסתיו ובאביב תמיד אשמח לאכול קרמבו בטעם מוקה.
*אם כבר נשנושים, אז יחד עם כוס נס קפה תמיד תמיד אשמח לערגליות בטעם שוקו-שוקו.
*אוהבת מאוד מאוד קוסקוס למרות שזה לא המאכל העדתי שלנו.
*את העובדה האחרונה אחליף בשאיפה שלי לעשות טיול שורשים למוסקבה, העיר בה נולד וגדל אבי, לנשום, להריח את האווירה, לבקר במקומות בו הוא ואימי טיילו, ולפגוש את אחיו, הדוד שלי, שמעולם לא התראינו.

שבת נפלאה וקסומה שתהיה לכולנו, באווירה פסטורלית עם טיפות של גשם על החלון...
נשיקות לכולכן, רותי.

יום שלישי, 7 בדצמבר 2010

גלי, You Are Blessed

בשבוע בו ארוע לאומי קשה פקד את מדינתנו, כולנו כואבים אובדן אנשים יקרים, כואבים את אובדן הטבע הירוק שהיה לסמל הכרמל, החי והאדמה. מי יתן מזור לכל המשפחות, רפואה שלמה לכל הפצועים, ושכל המפונים יחזרו במהירה לבתיהם ויצליחו להשתקם, אמן. ליבנו עימכם!!!
חדוות היצירה לא מצאה אצלי את מקומה השבוע ובמקומה להבדיל, אשתף אתכם במסיבת יום ההולדת המרגשת שנערכה לפני החג לגלי, הלא היא gallish יקירתי. ה"רומן" שלי עם גלי התחיל כרומן וירטואלי מהיום בו נחשפתי לפני יותר משנה לבלוג שלה ולעבודותיה המקסימות. כאשר ניפגשנו לראשונה באחת הסדנאות השאלה שתיכף יצאה לי מהפה היתה
"את גלי מגליש"? ושתינו לא הפסקנו להתפקע מצחוק, מאז זו רק היתה תחילתה של ידידות מופלאה עם יוצרת מוכשרת בעלת אישיות כובשת. גלי מבחינתי מסמלת אמא חמה ואוהבת לזוג הבונבונים כובשי הלב נעם ויונתן(תןתן), ולכן כמתנה בחרתי לעצב לה תמונה  בעיצוב תלת מימדי עם שני המקסימים הפרטיים שלה. לצורך העיצוב השתמשתי במס' שכבות דפים מתוך הקולקצייה היפיפייה של חב' פרימה בשם ANNALEE, שמבחינתי היוו את הבחירה המושלמת של צבעי הפסטל הרכים והנעימים ממש כמו אישיותה של גלי. הכותרת שהתבקשה לדעתי לצורך השלמת העיצוב היתה I'm blessed, שיש לה עומק ומשמעות חזקה אחת. הנה התמונות כפי שצולמו בתאורה טבעית לפני עלות השחר.




               מבט מהצד לפני מסגור התמונה, לעבר רובד השכבות    
את הברכה האישית שלי לגלי בחרתי לפתוח בחלק מציטוט של ג'ן דיווידס "...כמו כל האנשים שאת קרובה אליהם, נפלה בחלקי זכות גדולה... להיות חלק מחייו של אדם שעושה את המיטב שבמיטב כדי להביא חיוכים לשגרת יומי. את אדם מיוחד שראוי לכל כך הרבה תודות." וכך המתנה נארזה בתוך מסגרת לבנה עם עומק, כשהיא עטופה בנייר עטיפה מקסים של חב' טילדה.

את מסורת הספר השמן החליפה הפעם פיסת בד בגודל 10*10 כחלק מיצירת כרית סקראפית העשוייה מפסיפס ייחודי ומקורי של ריבועי בד מדהימים שנעשו באהבה גדולה בידי חברותיה של גלי. פיסות הבד יכלו להיעשות בתפירה, סריגה, רקמה, ציור כשבסופן הן נמסרו לידי היוצרת המדהימה, שרון רותם, שתתפור את כולן יחדיו בכדי שיצרו לגלי את כרית חלומותיה.
זהו ריבוע הבד שהכנתי מבד אריג בגוון ורוד עתיק, כשעליו הדבקתי פרח קרושה סרוג בגוון ורוד בתוספת עלי בד קטנטנים, וחותמת חלומית של חב' Penny Black עם הכיתוב: "may all your dreams come true".
ומסורת זו מסורת, והפעם לקינוח בחרתי להכין את עוגת "עקיצת הדבורה" כשבפנים נחה לה הפתעה בדמות שמנת מתוקה.
זו ההזדמנות להודות לקשת וחגית המקסימות על ארגון של אחד הערבים היותר מרגשים שיצא לי להשתתף בהם לאחרונה, לעדנה על העיצוב בצבעים האהובים על גלי, שהשרה אווירה קסומה, לזיקוקית הנהדרת על ארגון משחק שאלות "דמיין ש.." בסגנון משחק קופסה, בו התשובות לשאלות משקפות איך החברים שלך רואים אותך, ועל כריכת והכנת אלבום מקסים בו התשובות שולבו על ידי יפעת קייטס בצורת הגיגים מיוחדים לכדי מזכרת מרגשת ביותר לגלי.
ואת גלי יקירתי, מאחלת לך שוב שפע של אהבה מכל הסובבים אותך, עם המון שמחה בלב ביחד עם משפחתך הנפלאה.
שלכן באהבה, רותי.

קולקציות נוספות ששימשו בתהליך העבודה:
חיתוך ציפור מעץ של חב' KAISER KRAFT
פרחי נייר של חב' Irene's Garden
עלים של חב' Prima
אותיות thickers LULLABY של חב' AMERICAN CRAFTS
פאנץ' פרפר של מרתה סטיוארט
מדבקות שקופות של חב' Cosmo Cricket